Регистрируйся на vmuzike.net и ты сможешь качать и слушать музыку без рекламы!

Топ песен




Текст песни Limp Bizkit - Just Like This

Just Like This Limp Bizkit В избранное Скачать

Get up!
Get up!
Like this!
Just like this!
Do you feel it?
Then get up!

Just like this!

Do you wanna catch the vibe that's keepin' me alive?
Following these fat ass beats till I die
Fill em with tension, the sick dimension
Rumble the earth with my lowered suspension
Watch the ground move, let the sound prove
That it ain't fake when the girls get naked
Don't call it a comeback, we bring that beat back
And we made sure that John kept them beats phat
A lyrical rampage burnin' your headset
Open your minds my rhymes ain't dead yet
I want you to stand up, put them hands up
I'll break it on down cuz you're pumpin' my band up

Like this!
Just like this!
Come on!
Get up!
Get up, get up!

Music is key
It's the way we're set free
From all this world is throwin' at me

The rhythm's so insane; it's flowin' through your vein
Triggerin the neck poppin nerve up in your brain
I don't even know ya, but came to show ya
The Bizkit's Limp when the night is over
We shake the whole place, make this earth quake
And it aint fake when we start the riots
So rock the bells
Psycho females doin' time blowin' up the phone lines
Call it a stampede comin' to your town
We aint gonna hold back; we're comin to get down
I want you to stand up, put them hands up
And break it on down cuz you're pumpin' my band up

Like this!
Just like this!
Get higher!
Come on!
Get up!

Music is key
It's the way we're set free
From all this world is throwin' at me
And I'll do what it takes
If I make some mistakes
It's okay cuz it's all just the way it should be

A-break it...

Limp Bizkit's in the house, y'all...
Limp Bizkit's in the house, y'all...
Limp Bizkit's in the house, y'all...
Ay-yo John... bring that beat back!

Uh!
Just like this!
Do you feel it?
Just like this!
Yo, bring that beat back like this!

Music is key
It's the way we're set free
From all this world is throwin' at me
And I'll do what it takes
If I make some mistakes
It's okay cuz it's all just the way it should be.