Регистрируйся на vmuzike.net и ты сможешь качать и слушать музыку без рекламы!

Топ песен




Текст песни Dizzee Rascal - Live O

Live O Dizzee Rascal В избранное Скачать

I don't wanna screw, but nothin ain't new
I'll educate your whole crew when I come through
And you know its true, so what you gonna do?
You ain't got the foggiest, ain't got a clue

Got a little fame and yeah I got game
Get out my way with your dangerous for my name
All I gotta say, get out the way
Dizzee Rascal's hot like summer bay
And I hit MC's like croquet
If a boy pet then a boy must pay
You can start arms, we're not on the lay-lay
Please feel free, you can bring it any day
Anyway, get wet like Perrier
Better hope there's an ambulance on the way
OK if you wanna fight, just say
We uppercut MCs like Sugar Ray

Hot like Cairo, hot like Mars
But I want houses and I want cars
So I spit verses and a spit bars
I don't care what they're sayin
I ain't playin

Hot like lava, hot like hell
Move to your sister
Move to your girl
Charmeyne, Cherellene or Chantelle
You better hide your wife
Protect her well

Killer instinct, instinctive killer
Round here life cant get no realer
Young-guns flappin their gums wit no fear
Females, money and guns its all here

Top shottas, beer caps, street rats
Bent coppers aim for your knee-caps
Some pay a visit to jail without bail
Some stay on top of the game without fail

Its live-o (its live-o) its live-o (its live-o) its live-o
Look, skank out (skank out) skank out (skank out)
skank out (skank out) and jump about

See-saw Marjore glore
Guess who's sneaked in through the back door
Born with a hack-saw through a trap door
Dizzee got a cheek and not much more
Whats that? violence? what's that? war?
Put him in a headlock, see if hes raw
I cause arms house on the dancefloor
Set trend, set standard, set score

Spin that bottle, nah dash that bottle
Talk tough but you ain't got no bottle
Get strangled, get hold, get throttled
Dizzee come old skool like Aristotle
Blue-bottle flyin about in 6 zones
Eyes right, hope its sticks out, collar bone
We take girls from broken homes
Big batty's, big breast, light skin-tones

Its live-o (its live-o) its live-o (its live-o) its live-o
Look, skank out (skank out) skank out (skank out)
skank out (skank out) and jump about (movin')

Didn't wanna listen, didn't wanna care
Left that boy in a gutter somewhere
When I talk live-o, when I talk rare
I'll make you wish you were born elsewhere
I gotta wash that girl out my hair
She's old news, everyones been there
No, we're not equal, no, we're not fair
That girl's anything, she gets air

That MC is dowd
Tell 'em I said it and I said it real loud
Goin' on rowdy, goin on rowd
That boy tried it, that boy failed

Sorry? pardon? what?
Coulda got borred up, coulda got shot
Gunman get gunned down on the spot
Who's hot? who's a badboy? who's not?

Its live-o (its live-o) its live-o (its live-o) its live-o
Look, skank out (skank out) skank out (skank out)
skank out (skank out) and jump about
(we're movin now, Dizzee Rascal in this, ya get me, get me)